Wat anderen ervaren tijdens een wandeling met mij

Meer dan praten: voelen, ervaren en in beweging

Wandelcoaching in de natuur. Ervaringen van deelnemers in groeps- en 1-op-1 wandelingen

Elke wandeling is anders, of je nu 1-op-1 of in een groep op pad gaat.
Beweging en natuur ondersteunen het proces en brengen inzicht, rust en ruimte.

Hieronder lees je hoe anderen hun wandelingen met mij hebben ervaren:

“Met Caroline naar buiten gaan gaf mij ruimte voor nieuwe ideeën en stappen die ik wil zetten. Haar coaching model sloot goed aan bij mijn vragen. We hebben vijf mooie wandelingen gemaakt met oefeningen die precies bij mij passen.

Het wandelen beviel me zo goed, dat ik nu zelf dagelijks wandel.”

van R.M. (1-op-1 wandelcoaching in Amstelveen)

“Caroline luistert goed en sloot haar begeleiding mooi aan bij wat ik nodig had. Daardoor kreeg ik zelf zicht op waar mijn vraag naartoe leidde. Ik kijk met tevreden gevoel terug naar het traject. Bedankt en blijf vooral doen wat je doet.

Het maakt verschil.”

van H.E. (1-op1 wandelcoaching in Rijsenhout)

“Ik heb het wandelcoachingstraject met Caroline als heel waardevol en prettig ervaren. De combinatie van wandelen, oefeningen en fijne gesprekken heeft mij meer rust, zelfvertrouwen en inzicht gegeven. Caroline is betrokken, professioneel en zorgt voor een veilige en ontspannen sfeer. Ik kan haar coaching van harte aanbevelen. “

van M.R.  (1-op1 wandelcoaching in Amsterdamse Bos)

“Het is altijd gezellig om met Caroline naar buiten te gaan. Op een speelse en lichte manier laat ze me anders naar dingen kijken.

Elke wandeling brengt nieuwe inzichten.”

van K.v.P. (1-op-1 wandelcoaching Amsterdamse Bos)

“Het is altijd gezellig om met Caroline naar buiten te gaan. Op een speelse en lichte manier laat ze me anders naar dingen kijken.

Elke wandeling brengt nieuwe inzichten.”

van M.W. (Groepswandeling Toolenburgerplas)

“Even offline in een groepswandeling, met mijn mobiel op stil, bracht me meer ontspanning dan ik had verwacht.

Dat gevoel smaakt naar meer en dit ga ik beslist vaker doen.”

van M.B. (Groepswandeling Amsterdamse Bos)

“De groepswandeling maakte mijn zintuigen zoveel opener voor de prachtige herfstkleuren.

Ik voelde mijn lichaam van stress naar ontspanning gaan. Het samen in stilte lopen met mijn vriendinnen was bijzonder en verbindend. Sindsdien wandel ik vaker.”

van N.v.B. (Groepswandeling Amsterdamse Bos)

error: De inhoud op deze website is beschermd.