MR

“Ik heb het wandelcoachingstraject met Caroline als heel waardevol en prettig ervaren. De combinatie van wandelen, oefeningen en fijne gesprekken heeft mij meer rust, zelfvertrouwen en inzicht gegeven.

Caroline is betrokken, professioneel en zorgt voor een veilige en ontspannen sfeer.

Ik kan haar coaching van harte aanbevelen. “

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: De inhoud op deze website is beschermd.